آهنگ من بالام
 
حسیـــــن تــــــهــــــی
فـــن کــلاب حسیــــن تــــهـــی در ایران
درباره وبلاگ


سلام... من دوتا آرزو دارم یکی اینه که حسین تهی به آرزوش برسه ...یعنی جهانی شدن...و دوم اینکه برم از نزدیک ببینمش و ازش امضا بگیرم...من دیگه حرفی ندارم
آخرین مطالب
نويسندگان
11 / 6 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Najmeh

بریم...

من بالام من بالام من بالام...

چه جالب جفتمون دنبال پولیم

من در میارم تو میخوریش...

هه من پولو میگم...تو فک کردی اونو میگم

اونوکه هرشب در میارمو میخوریش

من نونو میگم

تو چقدر مغزت کجه

پس حقته هرشب بخوریش

پس بخورش نوش بکنش توش حرف حسابو میگم تو کلت

من برگه ی آسو دیدم...شاهودیدم

دورم بی بی و سرباز میبینم

توچی؟دورت خلوته...خودتم میدونی البته

شنوندتم فقطم عمته مثه کنسرتاتم خلوته شرمنده...بیا

جالبه نه؟

جالبه نه؟من بالام جالبه نه؟

من بالام

من بالام با میکروسکوپم و اونیکی دستمم میکروفنم

هرچیو میبینم میخونم...حالا اونا بزار واسم قدقد کنن

وقتشه کلماتو رول کنمو...بعدش بیت پارتیو مد کنم

بم میگن سلطان پارتی...وقتشه کرواتمو شل کنم

هم تند میرم هم آتیشیم

به وقتشم ار پی جیم

ترکشامم ارتشامنو

بله داغنو همه باهم

بم میگن دکتر تهی

خون جوهر رو دستکشامن و

مشغول جراحی قلب آهنگ و

با خودکارو چنگال رو میز شامم

من بالام...

خوبی بگم دکتر بیاد؟

یادت بمونه

کی بالاس؟

تهـــی

میدونی که من

میگم این آهنگه انقدر کره شده نمالنش رو نوووون

هه

بالام


.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرکت متن دنبال موس

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ